Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
GUVERNANŢĂ.
GUVERNANŢĂ CORPORATIVĂ RESPONSABILĂ PENTRU CREAREA UNEI VALORI MAI SUSTENABILE.
Guvernanţa corporativă înseamnă acţionarea în conformitate cu principiile unui management de companie responsabil, orientat spre crearea de valoare sustenabilă. În cadrul Grupului BMW, această aspiraţie include toate diviziile Grupului BMW. Elementele fundamentale ale culturii noastre corporative sunt:
- Respectarea regulamentelor şi a legislaţiei în vigoare
- Guvernanţă corporativă cu obiective clare orientate spre interesele tuturor părţilor interesate
- Standarde sociale şi de mediu superioare, precum şi toate verificările necesare în lanţurile de aprovizionare
- Raportare transparentă şi comunicare corporativă
- Cooperare bazată pe încredere între Consiliul de Administraţie, Consiliul Director şi angajaţi
CONFORMITATE.
Integritatea face parte din modul în care ne vedem pe noi înşine.
Pentru Grupul BMW, conformitatea înseamnă mult mai mult decât respectarea legislaţiei în vigoare şi a reglementărilor interne ale companiei. Conformitatea este o parte a modului în care ne vedem pe noi înşine, precum şi o cultură a integrităţii pusă în practică şi un cadru obligatoriu pentru toate activităţile antreprenoriale - la nivel mondial.
Sistemul nostru de gestionare a conformităţii (CMS).
CMS-ul care se aplică la nivelul întregului Grup BMW se bazează pe abordarea Prevenire-Detectare-Răspuns. Acesta defineşte măsuri specifice de prevenire, monitorizare, control şi reacţie. CMS se bazează pe situaţia de risc a companiei şi acoperă toate domeniile relevante de conformare:
- Prevenirea fraudelor
- Controlul exporturilor
- Prevenirea spălării de bani
- Respectarea legislaţiei antitrust
- Prevenirea corupţiei
- Drepturile omului
- Protecţia datelor
- Conformarea tehnică
OBIECTIVELE NOASTRE.
SUSTENABILITATE HOLISTICĂ ŞI MĂSURABILĂ CU OBIECTIVE SPECIFICE.
Grupul BMW aspiră să devină cel mai de succes şi sustenabil producător premium de mobilitate individuală. În acelaşi timp, vrem să ne asumăm responsabilitatea în ceea ce priveşte standardele sociale şi etice. În centrul obiectivelor noastre specifice se află reducerea emisiilor de CO₂, creşterea eficienţei resurselor şi a circularităţii, precum şi îmbunătăţirea semnificativă a standardelor sociale şi ecologice. De aceea am stabilit obiective clar definite în iulie 2020, pe care ne propunem să le implementăm până în 2030.
Reducerea emisiilor de CO₂
Până în 2030, depunem eforturi pentru a reduce semnificativ emisiile de CO₂ în activitatea noastră cu peste 40% per automobil, comparativ cu 2019. Obiectivul nostru pe termen lung, în calitate de companie, este să devenim complet neutri din punct de vedere climatic. Din acest motiv, ne-am angajat să respectăm SBTi şi am validat toate obiectivele pe termen scurt privind emisiile de CO₂. Până în momentul de faţă, suntem singurul producător auto cu un obiectiv specific privind emisiile de CO₂ pentru lanţul de aprovizionare validat de SBTi (status februarie 2023).
Electromobilitate
Ne concentrăm şi pe extinderea electromobilităţii. De aceea, ne dorim ca cel puţin 50% din vânzările noastre globale de automobile să fie complet electrice în 2030. Prin intermediul BMW şi MINI Charging, punem la dispoziţia partenerilor noştri infrastructura de staţii de încărcare pentru utilizatorii automobilelor noastre. Acest mecanism înseamnă că încărcarea la staţii publice este posibilă chiar şi cu energie 100% verde în tot sistemul nostru de încărcare din Europa.
Economie circulară
Automobilele noastre sunt dezvoltate în aşa fel încât componentele lor să poată fi recuperate şi reciclate pe scară largă. Am denumit acest concept „Design pentru reciclare”. Prin acest mecanism, putem utiliza parţial materiale valoroase din procesul de reciclare şi, astfel, putem evita utilizarea de materii prime.
Standarde sociale şi de mediu
În calitate de companie cu operaţiuni la nivel global, ne angajăm să respectăm standardele sociale şi de mediu - atât pe plan intern, cât şi atunci când lucrăm cu furnizori din întreaga lume. Principiile noastre, cum ar fi respectarea drepturilor omului şi a convenţiilor privind siguranţa la locul de muncă, sunt prevăzute în standardul de sustenabilitate al Grupului BMW pentru reţeaua de furnizori.
Angajaţi
Cunoaştem - şi, de asemenea, demonstrăm - valoarea angajaţilor noştri. Printr-un număr mare de oportunităţi de dezvoltare şi de sprijin, medii de lucru atractive, asigurări de sănătate şi o gamă largă de programe de diversitate, le oferim angajaţilor un mediu care reflectă în mod real consideraţia noastră faţă de ei.
Societate
În calitate de companie cu operaţiuni globale, suntem conştienţi de responsabilitatea noastră socială. Angajamentul nostru este menit să ajute oamenii şi culturile din întreaga lume să se apropie unii de alţii şi să înţeleagă mai bine problemele sociale.
NOI STIMULENTE GRAŢIE UNUI SCHIMB CONSTANT CU PĂRŢILE INTERESATE.
În calitate de companie activă la nivel global, Grupul BMW operează într-o lume extrem de interconectată. Datorită platformelor XChange, cum ar fi rad°hub, FUTURE FORUM şi BMW Group Dialogue, creăm un schimb intensiv care nu numai că le prezintă noi perspective tuturor celor implicaţi, dar oferă şi o oportunitate pentru schimbări. Prin urmare, ne aflăm într-un proces de schimb regulat şi reciproc cu părţile interesate, ceea ce ne permite să ne definim obiectivele în conformitate cu aspectele ce ţin de afaceri şi de sustenabilitate:
- Conformarea cu Acordul de la Paris privind schimbările climatice
- Responsabilitate socială faţă de angajaţi
- Aspecte sociale şi de mediu, precum şi respectarea drepturilor omului
- Finanţarea sustenabilă şi taxonomia UE
- Guvernanţă corporativă responsabilă
RAPORT INTEGRAT PRIVIND STAREA DE FAPT.
Grupul BMW consideră că responsabilitatea sa constă în cuantificarea şi transparenţa rapoartelor sale privind sustenabilitatea. Acesta este motivul pentru care, începând din 2020, combinăm raportul nostru anual cu raportul nostru privind sustenabilitatea pentru a crea un raport de grup integrat. Raportul Grupului BMW respectă structura rapoartelor privind sustenabilitatea şi este certificat în mod independent.
STRATEGIA NOASTRĂ DE FINANŢARE SUSTENABILĂ.
Sustenabilitatea a devenit un criteriu important pe pieţele financiare. Investitorii şi analiştii iau din ce în ce mai mult în considerare aspectele de mediu, sociale şi de guvernanţă (ESG) în deciziile lor financiare. Prin intermediul taxonomiei UE, şi Uniunea Europeană îşi propune să clasifice companiile pe baza criteriilor de sustenabilitate.
PROTECŢIA DATELOR.
Protecţia datelor clienţilor noştri, a dreptului la autodeterminare informaţională şi a suveranităţii datelor are o prioritate deosebit de mare:
- Ca principiu, datele cu caracter personal sunt colectate în conformitate cu legi şi standarde precum Regulamentul general al UE privind protecţia datelor şi standardul internaţional de securitate SO / IEC 27001
- Datele cu caracter personal sunt colectate şi utilizate numai în cazul în care acest lucru este aprobat din punct de vedere legal şi doar dacă toate persoanele afectate şi-au dat consimţământul
- Toate aplicaţiile sunt verificate în funcţie de măsurile actuale de securitate IT
- Comunicarea internă are loc exclusiv prin intermediul unei conexiuni extrem de securizate