Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW M5 CS în Verde Frozen Deep

THE M5

BMW M

MODELELE BMW SERIA 5 SEDAN M: MOTORIZĂRI ŞI DATE TEHNICE

THE M5MODELELE BMW SERIA 5 SEDAN M: MOTORIZĂRI ŞI DATE TEHNICE

BMW M5 CS, BMW M5 Competition, BMW M5 şi BMW M550i xDrive Sedan – motorizări, date şi dimensiuni.

Cele mai importante date şi cifre pentru modelele BMW Seria 5 Sedan M dintr-o privire: descoperă totul despre motorizări, consum, emisii de CO2 şi dimensiunile diferitelor modele BMW M5. Compară datele de performanţă impresionante, precum cilindree, cai putere, cuplu şi acceleraţie – şi descoperă care dintre aceste trei modele sedan sport excepţionale ţi se potriveşte cel mai bine.

Citeşte în continuare

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • BMW M5 CS:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,3–11,1
    Emisii medii de CO2, în g/km: 258–253

    BMW M5 Competition:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,3–11,1
    Emisii medii de CO2, în g/km: 259–254

    BMW M5:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 11,3–11,1
    Emisii medii de CO2, în g/km: 259–254

    BMW M550i xDrive Sedan:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,7–10,4
    Emisii medii de CO2, în g/km: 243–238

    Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Regulamentul (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în Germania, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la partenerul tău BMW.

    Valorile sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”). În ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.