Imagine cu detalii şi date despre BMW M5 Competition.

THE M5

BMW M

MODELELE BMW SERIA 5 SEDAN M ÎN DETALIU: DESIGN, MOTOARE ȘI ECHIPAMENTE

THE M5MODELELE BMW SERIA 5 SEDAN M ÎN DETALIU: DESIGN, MOTOARE ȘI ECHIPAMENTE

MODELELE BMW SERIA 5 SEDAN M ÎN COMPARAŢIE.

Cele mai importante date ale modelelor BMW M5 Competition, BMW M5, BMW M550i şi BMW M550d xDrive.

BMW M5 COMPETITION.

Performaţă şi multă exclusivitate sportivă.
  • Motorul performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri.
  • xDrive M cu diferenţial M activ şi transmisie M Steptronic cu 8 trepte şi cu Drivelogic.
  • Elemente de design şi echipamente exclusiviste.
  • 460 kW (625 CP), 750 Nm, 0–100 km/h în 3,3 sec.
Imagine cu BMW M5 Competition.

BMW M5.

Sedan sport performant cu putere, precizie şi agilitate.
  • Motorul performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri.
  • xDrive M cu diferenţial M activ.
  • Transmisie M Steptronic cu 8 trepte şi cu Drivelogic.
  • 441 kW (600 CP), 750 Nm, 0–100 km/h în 3,4 sec.
Imagine cu BMW M5.

BMW M550i xDRIVE.

Combinaţia perfectă între sportivitate, confort şi utilitate în fiecare zi.
  • Motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri.
  • Transmisia M Steptronic cu 8 trepte.
  • BMW xDrive cu diferenţial M Sport.
  • 390 kW (530 cp), 750 Nm, 0–100 km/h în 3.8 sec
Imagine cu BMW M550i xDrive.

BMW M550d xDRIVE.

Sursă eficientă de putere cu agilitate ridicată.
  • Motorul M TwinPower Turbo diesel cu 6 cilindri.
  • Transmisia Steptronic Sport cu 8 trepte.
  • BMW xDrive cu diferenţial M Sport.
  • 294 kW (400 CP), 760 Nm, 0–100 km/h în 4,4 sec.
Imagine cu BMW M550d xDrive.
  • BMW M5 COMPETITION.
  • BMW M5.
  • BMW M550i xDRIVE.
  • BMW M550d xDRIVE.

BMW M5 COMPETITION ŞI BMW M5.

Privire de ansamblu asupra tehnologiilor trenului de rulare şi ale şasiului, inspirate din motorsport.

Cum transformi, în mod direct şi precis, puterea excepţională a noului BMW M5 în dinamică de condus maximă? Cu tehnologii inovatoare inspirate din lumea motorsport.
Imagine cu BMW M5 Competition cu motor performant pe benzină.

Motorul performant M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri.

Cu 460 kW (625 CP) şi cuplul de 750 Nm, motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri accelerează automobilul de la 0 la 100 km/h în doar 3,3 secunde. Datorită celor două turbocompresoare TwinScroll, a sistemului High Precision Injection şi a sistemului de control complet variabil al supapei Valvetronic, motorul de 4.4 litri oferă forţă de propulsie energică chiar şi la turaţii joase, răspuns direct şi putere uimitoare.
Suspensia BMW M5.

Suspensia BMW M5.

Suspensia BMW M5 modificată fundamental, subliniază potenţialul dinamic foarte mare al automobilului. Acesta are un ecartament mai lat în partea frontală, arcuri ajustate şi stabilizatoare întărite, precum şi o calibrare unică a sistemului de control variabil al amortizoarelor care, împreună, oferă un stil de condus atletic distinctiv.
Imagine dinamică din lateral cu BMW M5.

xDrive M.

BMW xDrive M cu diferenţial M activ îţi oferă tracţiune şi dinamică de condus maxime pentru condusul de zi cu zi sau pentru circuitul de curse. Tehnologia M îmbină agilitatea specifică sistemului de tracţiune spate cu controlul oferit de sistemul de tracţiune integrală.
Imagine de detaliu cu habitaclul BMW M5 Competition şi maneta de schimbare a vitezelor.

Transmisia M Steptronic cu 8 trepte.

Transmisia M Steptronic cu 8 trepte şi cu Drivelogic are timpi scurţi între schimbările treptelor de viteză şi numeroase opţiuni de schimbare a vitezelor: poţi avea de la un stil de condus sportiv şi dinamic până la un stil confortabil şi eficient din punct de vedere al consumului de combustibil. Vitezele pot fi schimbate şi manual, prin intermediul manetei de schimbare a vitezelor sau al padelelor de schimbare a treptelor de viteză de pe volan.
Imagine de detaliu cu frânele M din carbon şi ceramică ale BMW M5 Competition.

Frane M din carbon şi ceramică.

Cu frânele M cu discuri din carbon şi ceramică disponibile opţional, utilizarea puterii de frânare este mai directă, sistemul nu se corodează, este mai rezistent la căldură şi la uzură şi contribuie la scăderea greutăţii automobilului, astfel agilitatea, dinamica şi acceleraţia sunt îmbunătăţite. Echipamentele tehnice speciale sunt vizibile prin etrierele aurii mate cu inscripţie „M” la exterior. Datorită unor proprietăţi specifice materialului, pot apărea anumite zgomote funcţionale intense în timpul acţiunii de frânare, de exemplu, după frânare lungă sau bruscă ori în condiţii de carosabil umed, cu puţin timp înainte de oprirea automobilului. Zgomotul cauzat de designul specific poate fi evitat prin uscarea automată a sistemului de fânare în caz de carosabil umed sau prin aplicarea unei frânări mai puternice după frânare lungă sau bruscă. Efectul nociv al umezelii şi al sării de pe carosabil pot determina ca nivelul de eficienţă al sistemului de frânare să corespundă cu cel al unui sistem convenţional. Această forţă de frânare scăzută poate fi compensată cu aplicarea unei presiuni mai mari asupra pedalei. Zgomotele funcţionale nu au efect asupra performanţei, a siguranţei operaţionale şi a stabilităţii frânelor.
Imagine de detaliu cu volanul M îmbrăcat în piele al BMW M5.

M Servotronic.

În fiecare situaţie de condus, sistemul M Servotronic oferă putere optimă de direcţionare prin ajustarea sa în funcţie de viteza curentă de rulare. Mai mult, acesta asigură un răspuns direct şi precis al direcţiei, la orice viteză. Sistemul este reglat special pentru modelele M şi dispune de trei setări diferite, care pot fi selectate prin simpla apăsare a unui buton.
Imagine de detaliu cu sistemul de evacuare M Sport al BMW M5 Competition.

Sistemul de evacuare M Sport.

Sistemul de evacuare M Sport produce un sunet dinamic, care poate fi schimbat prin intermediul unui mecanism integrat cu supape de evacuare. Programele „SPORT” şi „SPORT+”, care pot fi selectate prin intermediul butoanelor pentru dinamica de condus, sunt accentuate de un sunet mult mai puternic al motorului, în timp ce programul orientat spre confort produce un sunet mai discret.

BMW M5 COMPETITION.

Caracteristicile de design interioare şi exterioare, specifice M.

Aspect exclusivist – fără excepţii: descoperă detaliile importante de design interior şi exterior.
Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW M5 Competition rulând.
Imagine de detaliu cu grila M a radiatorului BMW M5 Competition.

Grila radiatorului M5 Competition.

Grila M a radiatorului cu bare negre lucioase oferă modelului M5 Competition un aspect distinctiv remarcabil.
Imagine de detaliu cu oglinzile exterioare ale BMW M5 Competition.

Oglinzile exterioare ale BMW M5 Competition.

Oglinzile exterioare M negre lucioase oferă modelului M5 Competition un caracter foarte sportiv.
Imagine de detaliu cu prizele de aer M laterale ale BMW M5 Competition.

Prizele de aer M laterale.

Prizele de aer M laterale negre lucioase cu inscripţia modelului „M5” oferă un aspect sportiv tridimensional şi reprezintă îmbinarea dinamică dintre perfecţiunea tehnică şi designul impresionant care a caracterizat modelele M încă de la început.
Imagine de detaliu cu plafonul M din carbon al BMW M5 Competition.

Conceptul de construcţie uşoară inteligentă.

Plafonul M din carbon creat din plastic ranforsat cu fibră de carbon (PRFC) şi capota din aluminiu, parte a conceptului de construcţie uşoară inteligentă al BMW, contribuie la scăderea greutăţii şi la îmbunătăţirea dinamicii de condus a automobilului. Structura vizibilă din carbon şi linia specifică M de pe plafon şi de pe capotă scot în evidenţă potenţialul sportiv al automobilului.
Imagine de detaliu cu spoilerul pentru partea spate a BMW M5 Competition.

Spoilerul negru lucios pentru partea spate.

Spoilerul negru lucios pentru partea spate a modelului M5 Competition subliniază caracterul său sportiv şi oferă automobilului o identitate inconfundabilă.
Imagine detaliată cu spoilerul M pentru partea spate a BMW M5 Competition.

Spoilerul M negru lucios pentru partea spate.

Spoilerul M negru lucios pentru partea spate subliniază silueta sportivă a automobilului şi scade portanţa. Acesta asigură automobilului mai multă tracţiune pe puntea spate la viteze mai mari datorită deportanţei, astfel stabilitatea direcţională este îmbunătăţită.
Imagine de detaliu cu ţevile de eşapament duble ale BMW M5 Competition.

Ţevile de eşapament duble specifice M.

Ţevile de eşapament duble specifice M cu ornamente cromate demonstează aspiraţiile sportive ale automobilului.
Imagine de detaliu cu scaunele M multifuncţionale ale BMW M5 Competition.

Scaunele M multifuncţionale.

Scaunele M multifuncţionale pentru conducătorul auto şi pasagerul faţă cu design exclusivist şi logo „M5” iluminat evidenţiază aspectul sportiv al automobilului. Baza mai joasă a scaunelor şi părţile laterale înalte scot în evidenţă aspectul ergonomic al acestora şi garantează sprijin optim în părţile laterale. Acestea sunt foarte confortabile datorită numeroaselor posibilităţi de reglare.
Imagine de detaliu cu maneta M pentru schimbarea vitezelor a BMW M5 Competition.

Maneta M pentru schimbarea vitezelor cu Drivelogic.

Maneta pentru alegerea celor trei setări Drivelogic de schimbare a vitezelor este plasată lângă logoul „M”, în partea superioară a manetei M de schimbare a vitezelor. Butonul „P” pentru poziţia de parcare este situat sub acestea. În modul manual „S”, conducătorul auto poate să schimbe vitezele manual utilizând maneta de schimbare a vitezelor în stilul specific M; în modul „D”, schimbarea vitezelor are loc automat.
Imagine de detaliu cu panoul de instrumente specific M al BMW M5 Competition.

Panoul de instrumente specific M.

Panoul de instrumente specific M are cinci afişaje analoage – vitezometru, turometru, indicator de combustibil, temperatură ulei şi consum de combustibil – precum şi indicator de status pentru sistemele dinamicii de condus M – direcţie, suspensie, motor, Drivelogic şi xDrive M. Un Info Display afişează, de exemplu, temperatura exterioară şi funcţiile computerului de bord.
Imagine de detaliu cu volanul M îmbrăcat în piele al BMW M5 Competition.

Volanul M îmbrăcat în piele.

Volanul M îmbrăcat în piele cu design cu spiţe duble are butoane multifuncţionale, emblemă „M”, detalii cromate, butoane „M1” şi „M2” şi airbag integrat pe partea conducătorului auto. Acesta are cercul îmbrăcat în piele neagră cu cusături contrastante şi zone ergonomice pentru degetul mare şi conferă o senzaţie plăcută conducătorului auto atunci când îl manevrează.
Imagine de detaliu cu butonul roşu Start/ Stop al BMW M5 Competition.

Buton Start/ Stop roşu.

Caracterul specific al BMW M5 iese în evidenţă chiar şi în detalii: butonul Start/ Stop roşu şi butoanele „M1”/ „M2” roşii de pe volanul îmbrăcat în piele, împreună cu detaliile roşii de pe schimbătorul de viteze M, subliniază genele motorsport ale BMW M5.
Imagine cu partea frontală a BMW M5.
Imagine de detaliu cu partea spate a BMW M5 cu emblema „M5”.
Imagine de detaliu cu BMW M5 cu jante din aliaj uşor şi frâne M din carbon şi ceramică.
Imagine de detaliu cu pragurile portierelor BMW M5.
Imagine de detaliu cu maneta M pentru schimbarea vitezelor a BMW M5.
Imagine în detaliu cu scaunele M Sport dintr-un BMW M5.

DETALII IMPORTANTE DESPRE DESIGNUL BMW M5.

Noul BMW M5 oferă combinaţia perfectă dintre un sedan business elegant şi performanţă şi putere: prizele de aer mari din partea frontală sportivă furnizează motorului M V8 suficient aer pentru răcire. Aspectul creat de liniile capotei distinctive din aluminiu, cu două linii de contur specifice M în părţile laterale, continuă în contururile plafonului foarte uşor şi robust creat din plastic ranforsat cu fibră de carbon (PRFC). Spoilerul M discret din partea spate accentuează aspectul sportiv şi puternic şi este un element important al conceptului aerodinamic general. Forma susţine performanţa – în mod constant, în fiecare detaliu.

Imagine cu trei sferturi din partea spate a BMW M5 „Edition 35 Years” rulând.
Perspectivă laterală a BMW M5 „Edition 35 Years” rulând.
Imagine cu spoilerul spate al BMW M5 Edition 35 Years
Imagine cu trei sferturi din partea laterală a BMW M5 „Edition 35 Years”.
Imagine cu partea frontală a BMW M5 „Edition 35 Years”.
Imagine de detaliu cu maneta M pentru schimbarea vitezelor a BMW M5 „Edition 35 Years”.
Imagine din habitaclul BMW M5 Edition 35 Years, cu volanul M îmbrăcat în piele.

BMW M5 „EDITION 35 YEARS”: ÎN EDIŢIE LIMITATĂ ŞI FOARTE ATRACTIV.

BMW M5 „Edition 35 Years” sărbătoreşte tradiţia BMW M5. Lansat pentru prima dată în anul 1985, BMW M5 a introdus un nou segment de automobile, „Sedanul foarte performant”, care îmbină performanţa automobilelor sport de top cu funcţionalitatea şi confortul unui model sedan business. Acesta este îmbinarea perfectă dintre tehnologia motorsport şi condusul de zi cu zi. Fiecare generaţie de automobile M5 a introdus o performanţă îmbunătăţită şi un design exterior mult mai dinamic. Gama actuală de modele M5 se mândreşte cu cel mai puternic automobil de serie creat până în prezent – BMW M5 Competition – al cărui motor M TwinPower Turbo cu 8 cilindri oferă o putere incredibilă de 625 CP şi un cuplu de 750 Nm. Limitat la 350 de unităţi la nivel mondial, BMW M5 „Edition 35 Years” este disponibil exclusiv ca model Competition în culoarea exterioară Gri Frozen Dark II metalizat. Oferă caracteristici de design unice pentru a accentua aspectul său sportiv şi elegant, precum jantele din aliaj uşor de 20” în Gri Graphite şi plăcuţele de frână negre. Interiorul din piele Merino integrală neagră cu cusături contrastante bej, ornamentele interioare unice aurii anodizate şi inscripţia ediţiei pe suportul de pahare şi pe pragurile portierelor contribuie la exclusivitatea sa.

BMW M550i xDRIVE ŞI BMW M550d xDRIVE.

Caracteristici selectate privind designul şi dinamica de condus a BMW M550i şi M550d.

Modelele BMW Seria 5 Sedan M, M550i xDrive şi M550d xDrive, impresionează prin sportivitate, confort şi utilitate zilnică. Descoperă caracteristicile atractive din secţiunile de design, tren de rulare şi şasiu.
Designul modelelor BMW Seria 5 Sedan M, M550i xDrive şi M550d xDrive.
Farurile cu tehnologie LED a modelelor BMW Seria 5 Sedan M, M550i xDrive şi M550d xDrive.

Faruri adaptive cu tehnologie LED.

Farurile adaptive cu tehnologie LED includ funcţia „BMW Selective Beam” (asistent fază lungă cu funcţie antiorbire), lumini pentru viraje şi faruri adaptive. Culoarea luminii este asemănătoare luminii naturale şi oferă o iluminare a şoselei ideală, distribuită în mod egal, pentru a oferi vizibilitate optimă şi pentru a face condusul pe timp de noapte mai puţin obositor. Designul remarcabil al luminilor cu patru elemente de iluminare asigură automobilului tău BMW un aspect unic, chiar şi pe timp de noapte.
Designul M al modelelor BMW Seria 5 Sedan M, M550i xDrive şi M550d xDrive.

Designul specific M.

Designul automobilelelor BMW M550i şi BMW M550d xDrive subliniază vizual şi funcţional potenţialul dinamic al acestor automobile M. La exterior, pachetul M Aerodinamic şi componentele exclusive de design accentuează sportivitatea remarcabilă. Interiorul fascinează prin detalii suplimentare specifice M precum pragurile portierelor cu inscripţionarea denumirii modelului.
Jantele M din aliaj uşor ale modelelor BMW Seria 5 Sedan M, M550i xDrive şi M550d xDrive.

Jante M din aliaj uşor Double-spoke, tip 664 M.

Jante M din aliaj uşor de 19” Double-spoke, tip 664 M, în Gri Cerium, lucioase, cu anvelope mixte, dimensiuni faţă 8 J x 19, 245/40 R19 şi spate 9 J x 19, 275/35 R19.
Pachetul M Aerodynamics al modelelor BMW Seria 5 Sedan M, M550i xDrive şi M550d xDrive.

Pachetul M Aerodinamic.

Pachetul M Aerodinamic evidenţiază caracterul sportiv al automobilului şi îi modifică fluxul de aer. Acesta are spoiler faţă cu prize de aer mai mari, praguri laterale speciale şi spoiler spate cu difuzor aerodinamic. Ţevile de eşapament sunt cromate.
Volanul M îmbrăcat în piele al modelelor BMW Seria 5 Sedan M, M550i xDrive şi M550d xDrive.

Volanul M îmbrăcat în piele.

Volanul M îmbrăcat în piele cu design cu trei spiţe are butoane multifuncţionale şi airbag integrat pe partea conducătorului auto. Acesta are cercul îmbrăcat în piele Walknappa neagră cu cusături negre şi zone ergonomice pentru degetul mare, oferind o experienţă directă şi sportivă la volan.
Suspensia adaptivă M Professional a modelelor BMW Seria 5 Sedan M, M550i xDrive şi M550d xDrive.

Suspensia M adaptivă „Professional”.

Suspensia M adaptivă „Professional” îmbină tehnologia suspensiei M adaptive, sistemul de stabilizare antiruliu şi direcţia integrală adaptivă. Rezultatul: stabilitate la condus şi dinamică optime cu BMW M550i xDrive şi M550d xDrive.
Sigla xDrive a modelelor BMW Seria 5 Sedan M, M550i xDrive şi M550d xDrive.

BMW xDrive.

Sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive distribuie uşor şi variabil puterea de propulsie către roţile din faţă şi din spate pentru tracţiune, dinamică de condus şi siguranţă maxime în orice situaţie de condus. Pentru o agilitate îmbunătăţită, distribuţia puterii controlată electronic contracarează subvirarea sau supravirarea.
Frâna M Sport a modelelor BMW Seria 5 Sedan M, M550i xDrive şi M550d xDrive.

Frâne M Sport.

Frânele M Sport cu etriere albastre închise cu pistoane multiple şi emblema „M” oferă performanţă excepţională la frânare. Adaptate la potenţialul dinamic foarte mare al automobilelor, acestea permit un stil de condus mai sportiv şi frânare excelentă pe suprafeţe umede.

BMW M550i: MOTOR DINAMIC CU 530 CP ŞI 750 NM.

Imagine cu motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri al BMW M550i xDrive.

BMW M550i: MOTOR DINAMIC CU 530 CP ŞI 750 NM.

Motorul pe benzină cu 8 cilindri M TwinPower Turbo combină două turbocompresioane cu un sistem de control variabil al supapelor Valvetronic şi sistemul de injecţie High-Precision Injection. Atinge o putere maximă de 390 kW (530 cp) cu un cuplu maxim de 750 Nm. Ambele turbocompresoare sunt poziţionate atent între băncile cilindrilor.

MOTORUL DIESEL AL BMW M550d: PERFORMANŢĂ PUTERNICĂ ŞI EFICIENŢĂ.

Imagine cu motorul M TwinPower Turbo diesel cu 6 cilindri în linie al BMW M550d xDrive.

MOTORUL DIESEL AL BMW M550d: PERFORMANŢĂ PUTERNICĂ ŞI EFICIENŢĂ.

Motorul M TwinPower Turbo diesel cu 6 cilindri în linie al BMW M550d este excepţional din toate punctele de vedere. Tehnologiile de top precum cele patru turbocompresoare cu încărcare în trepte şi sistemul de injecţie cu presiune înaltă „Common Rail” asigură o putere impresionantă în orice situaţie de condus cu un cuplu de până la 760 Nm.

MODELELE BMW SERIA 5 SEDAN M: SISTEME DE ASISTARE A CONDUCĂTORULUI AUTO.

Tehnologii inovatoare şi sisteme de asistare a conducătorului auto pentru confort şi siguranţă maxime.

Modelele BMW Seria 5 Sedan M stabilesc standarde noi în privinţa conectivităţii şi a sistemelor de asistare a conducătorului auto – fie că doreşti să organizezi întâlniri, să foloseşti e-mailul sau să înregistrezi cele mai bune scoruri personale pe circuitul de curse. Conceptul de operare inovator, panoul de instrumente multifuncţional şi sistemul Head-Up Display te impresionează prin controlul intuitiv pe care îl oferă, prin serviciile digitale şi noua grafică specifică M. Acestea îţi permit să înregistrezi toate informaţiile relevante pentru condus într-o fracţiune de secundă: de la afişajele pentru schimbarea treptelor de viteză, navigaţie, viteză şi modul de tracţiune integrală până la afişajele selectate personal. Numeroasele sisteme inteligente de asistare a conducătorului auto te sprijină în calitate de copilot, oricând doreşti.
Imagine de detaliu cu sistemul BMW Head-Up Display al modelelor BMW Seria 5 Sedan M.

BMW Head-Up Display.

Sistemul BMW Head-Up Display integral color proiectează toate informaţiile esenţiale pentru condus direct în câmpul tău vizual. Prin simpla apăsare a unui buton, poţi selecta afişajul specific M, care are indicator de schimbare a treptelor de viteză, turometrul sub formă de scală variabilă în funcţie de turaţie, precum şi avertizări luminoase pentru momentul optim de schimbare a treptei şi instrucţiuni de navigaţie. Sistemul BMW Head-Up Display al modelelor BMW M5 Competition şi BMW M5 este echipat şi cu un ecran specific M (vezi imaginea).
Imagine de detaliu cu Driving Assistant Plus al modelelor BMW Seria 5 Sedan M.

Driving Assistant Plus.

Pachetul Driving Assistant Plus îţi oferă mai mult confort şi siguranţă în situaţii de condus monotone sau complexe. Acestea se referă pe de o parte la ambuteiaje, trafic aglomerat sau călătorii lungi prin oraş, pe drumuri de ţară sau pe autostrăzi, iar pe de altă parte la traversarea intersecţiilor şi la schimbările periculoase de bandă.
Imagine de detaliu cu Asistentul „Plus” la parcare al modelelor BMW Seria 5 Sedan M.

Asistentul „Plus” la parcare.

Pachetul de echipamente Asistent „Plus” la parcare îţi permite să parchezi şi să manevrezi automobilul cu uşurinţă: acesta are sistem de camere video cu perspectivă panoramică, ce include cameră video cu perspectivă de sus, sistem de asistenţă la parcare (PDC – „Park Distance Control”), precum şi Asistent la parcarea laterală, funcţie de frânare în caz de urgenţă – parte a sistemului activ de Asistenţă la parcare (Active PDC – „Active Park Distance Control”) – şi Asistent la parcare cu funcţie de orientare liniară, care parchează automobilul complet automat în spaţii laterale sau perpendiculare.
Datele tehnice ale modelelor BMW Seria 5 Sedan M.

DATELE TEHNICE ALE MODELELOR BMW SERIA 5 SEDAN M

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • BMW M5 Competition:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,5–10,6
    Emisii mixte de CO2, în g/km: 238–241

    BMW M5:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,5–10,6
    Emisii mixte de CO2, în g/km: 238–241

    BMW M550i xDrive:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: : 9,9–10,0
    Emisii mixte de CO2, în g/km: 225–227

    BMW M550d xDrive:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,3–6,4
    Emisii mixte de CO2, în g/km: 166–168

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.

    Valorile automobilelor sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. În ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.