INTRODUCERE
UNIŢI PENTRU MAI MULTĂ SUSTENABILITATE.
În calitate de întreprindere globală, ne considerăm o parte importantă a societăţii. Atitudinea noastră faţă de natură şi faţă de întreaga comunitate este definită de responsabilitate. La fel ca şi comportamentul nostru, aceasta determină modul în care suntem priviţi. Acestea sunt standardele în raport cu care suntem evaluaţi.
Incluziune.
6,2% dintre persoanele care lucrează pentru Grupul BMW au o dizabilitate – în cele din urmă, dedicarea nu face diferenţe.
Diversitate.
Cei 150.000 de colegi care lucrează pentru Grupul BMW au 110 naţionalităţi – diversitatea este unul din factorii cheie care asigură succesul nostru.
Angajamentul.
În 2022, Grupul BMW a cheltuit în total 38,7 milioane € pentru afaceri sociale, educaţie, ştiinţă şi mediu, precum şi cultură şi sport.
ANGAJAŢII NOŞTRI
MODELĂM SUSTENABILITATEA ÎMPREUNĂ.
Descoperă idei noi şi fascinante de sustenabilitate la BMW prin intermediul podcasturilor create de angajaţii noştri.
FAŢA SUSTENABILITĂŢII.
Durabilitatea în cadrul BMW are multiple aspecte. În seria de emisiuni de sustenabilitate intitulată „WIRkung”, care pune accentul pe eforturile comune pentru a obţine un impact, angajaţii îşi prezintă contribuţia la dezvoltarea responsabilă a Grupului BMW.
MAI MULTĂ BIODIVERSITATE PRIN INTERMEDIUL ALBINELOR.
În afară de obiectivele sale în domeniul sustenabilităţii, Grupul BMW face front comun cu angajaţii săi pentru implementarea a numeroase iniţiative mărunte care au ca scop protejarea mediului şi a speciilor. Indiferent dacă vorbim de München, Leipzig, Regensburg, Berlin sau Dingolfing: diverse specii şi colonii de albine şi-au găsit o nouă casă la diferitele locaţii ale Grupului BMW din Germania. Ideea a pornit de la angajaţi, reprezentând o contribuţie importantă pentru o mai mare biodiversitate.
RESPONSABILITATEA SOCIALĂ ÎN CADRUL GRUPULUI BMW.
RAPORT
RAPORTUL GRUPULUI BMW.
Veţi găsi în Raportul Grupului BMW toate informaţiile privind sustenabilitatea în cadrul Grupului BMW, precum şi obiectivele şi strategiile noastre.
Grupul BMW a primit în 2022 premiul Construirea Încrederii Publice pentru cea mai bună raportare a sustenabilităţii în rândul companiilor DAX 40. Anual, acest premiu acordat de un juriu independent confirmă credibilitatea şi transparenţa.
Întrebări frecvente