Imagine din partea frontală a BMW Seria 4 Cabriolet G23 2020, Verde Sanremo, cu un model

THE 4

NOUL BMW SERIA 4 CABRIOLET: MOTORIZĂRI ŞI DATE TEHNICE

Cele mai importante date şi cifre pentru noul BMW Seria 4 Cabriolet: aruncă o scurtă privire asupra motorizărilor, a consumului de combustibil, a emisiilor de CO2 şi a dimensiunilor automobilului. Verifică toate datele despre performanţă, precum cilindree, cai putere, cuplu şi acceleraţie şi află ce motor se potriveşte cel mai bine nevoilor tale.

Citeşte în continuare
THE 4NOUL BMW SERIA 4 CABRIOLET: MOTORIZĂRI ŞI DATE TEHNICE

DATELE TEHNICE ALE NOULUI BMW SERIA 4 CABRIOLET.

Selectați modelul

Mase

Masă la gol (UE), în kg 1.765
Masă max. permisă, în kg 2.185
Sarcină permisă, în kg 495
Sarcină permisă punte faţă/spate, în kg 990/1.240
Capacitate portbagaj (cu plafonul deschis) în l 300
Capacitate portbagaj în l 385
Sarcină remorcă 8% (cu sistem de frânare), în kg 1.600
Sarcină remorcă 12% (cu sistem de frânare), în kg 1.600
Sarcină remorcă (fără sistem de frânare), în kg 750

Motor

Cilindri/supape 4/4
Capacitate, în cm³ 1.998
Alezaj/cursă, în mm 94,6/82,0
Putere maximă în kW (CP), la 1/min 135 (184)/5.000-6.500
Cuplu motor (Nm), la 1/min 300/1.350-4.000
Rată de compresie: 1 11,0

Performanţă

Viteză maximă, în km/h 236
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec. 8,2

Consum de combustibil

Mixt, în l/100 km 6,1-5,7
Emisii medii de CO₂, în g/km 140-131
Capacitate rezervor, în l (aprox.) 59

Jante

Dimensiuni anvelope faţă 225/50 R17 98 Y XL
Dimensiuni anvelope spate 225/50 R17 98 Y XL
Dimensiuni şi material jante faţă 7,5 J x 17”, aliaj uşor
Dimensiuni şi material jante spate 7,5 J x 17”, aliaj uşor

CONSUMUL DE COMBUSTIBIL ŞI EMISIILE DE CO₂ ALE BMW SERIA 4 CABRIOLET.

BMW 430i Cabriolet:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,0 – 6,4  
Emisii medii de CO2, în g/km: 138 – 147

Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Regulamentul (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în Germania, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat.

Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la partenerul tău BMW.

Valorile sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. În ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.

Citeşte în continuare

Consumul de combustibil şi emisiile de CO₂ ale BMW Seria 4 Cabriolet.

  • BMW 430i Cabriolet:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 6,4-6,0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 147-138

    Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Regulamentul (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în Germania, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la partenerul tău BMW.

    Valorile sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. În ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.