ÎNTREBĂRI GENERALE DESPRE BMW CONNECTED DRIVE.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE.

Doreşti să afli mai multe despre Serviciile BMW ConnectedDrive? Ai întrebări despre interfeţele Bluetooth şi USB? Aici găseşti răspunsuri, link-uri, date de contact şi alte informaţii utile.

Citeşte în continuare
  • Ce este Bluetooth®?
  • Care modele BMW sunt disponibile cu tehnologia Bluetooth®?
  • Ce telefoane mobile cu Bluetooth® pot folosi cu pregătirea BMW pentru telefonul mobil?
  • Pot folosi în automobilul meu un telefon mobil cu interfaţă Bluetooth® care nu apare în această listă?
  • De ce nu este telefonul meu mobil inclus în lista de telefoane mobile testate de BMW?
  • Pot folosi un telefon mobil listat la www.bmw.com/bluetooth cu o altă versiune de software?
  • De ce există diferenţe între telefoane mobile din punct de vedere al modului de utilizare şi al gamei de funcţii disponibile?
  • Ce se întâmplă dacă în automobil există mai mult de un telefon mobil înregistrat şi cu funcţia Bluetooth® activată?
  • Pe cine pot contacta dacă apar probleme cu interfaţa Bluetooth® de pe telefonul meu mobil?
  • Cum pot afla ce model de telefon mobil am?
  • Cum pot afla care este versiunea de software a telefonului meu mobil?
  • Când resetez telefonul mobil la setările din fabrică, mi se cere un cod. De unde pot afla acest cod?
  • Volumul apelului în automobil este prea tare/ încet. Cum pot să-l reglez?
  • Ce trebuie să am în vedere atunci când îmi folosesc dispozitivul mobil la bordul automobilului?
  • Ce este interfaţa audio USB?
  • Ce dispozitive USB sunt compatibile cu interfaţa audio USB?
  • La ce trebuie să fiu atent(ă) atunci când folosesc dispozitive USB în interiorul automobilului meu?
  • La ce trebuie să fiu atent(ă) atunci când folosesc stick-uri USB în interiorul automobilului meu?
  • La ce trebuie să fiu atent(ă) atunci când conectez un dispozitiv mobil ca sursă audio?
  • Există o sursă de alimentare pentru dispozitivul conectat?
  • La ce trebuie să fiu atent(ă) atunci când deconectez un dispozitiv USB?
  • Cum pot afişa coperta fişierelor audio redate în automobil?
  • Cum pot afla ce versiune de software are dispozitivul meu iPhone/ iPod Apple?
  • Cum pot reseta dispozitivul meu iPhone/ iPad?
  • Ce este un MP3 player cu pregătire MTP?
  • Pot reda videoclipuri în automobilul meu?

ÎNTREBĂRI ŞI NOTE DESPRE OPERARE.

  • Cum îmi asociez telefonul mobil cu pregătirea BMW pentru telefonul mobil („pairing”)?
  • Pot fi conectate prin Bluetooth® mai multe telefoane mobile în acelaşi timp?
  • Este posibil să scot cheia din contact în timpul unei convorbiri telefonice?
  • Am realizat modificări la numerele de telefon, evenimentele din calendar, notele „to-do” sau la alte note din telefonul meu mobil. Vor apărea aceste modificări în automobil?
  • Cum pot modifica sortarea datelor din lista de telefoane (de exemplu să le sortez în ordine alfabetică după nume)?
  • De ce nu pot folosi funcţia de conferinţă în automobil?
  • De ce nu este afişat numărul apelantului pentru un apel pe care îl primesc?
  • De ce persoana pe care o apelez nu poate vedea (nu îi apare afişat) numărul meu de telefon?
  • De ce întâlnirile, notele „to-do” şi alte note nu sunt afişate în meniul Office al automobilului meu?
  • Se potrivesc listele de apeluri din automobil şi din telefonul mobil?
  • De ce nu pot vizualiza în automobil toate mesajele text de pe telefonul mobil?
  • Cum pot folosi redarea audio Bluetooth® în automobil?
  • Cum poate fi reluată redarea audio Bluetooth® după încheierea unui apel telefonic sau după redactarea unui mesaj?
  • Pot folosi funcţia de redare audio a telefonului meu mobil via Bluetooth® dacă telefonul este conectat cu automobilul prin intermediul adaptorului USB snap-in sau al cablului USB?
  • De ce nu sunt afişate pe Control Display fotografiile stocate pentru anumite contacte din lista de telefoane?
  • Cum pot să actualizez software-ul automobilului meu?
  • Cum pot să folosesc echipamentul opţional internet cu dispozitivul meu mobil?
  • Cum pot să-mi configurez dispozitivul mobil pentru utilizarea internetului sau a BMW TeleServices?
  • După ce a fost stabilită o conexiune Bluetooth, dispozitivul meu mobil încearcă apelarea unui număr pe cont propriu.
  • De ce unele înregistrări apar de două ori în automobil?
  • De ce se afişează numele unui alt contact pe ecran, atunci când realizez un apel telefonic?
  • Există restricţii referitor la utilizarea fişierelor cu nume şi numele alocate dispozitivului?
  • De ce uneori durează o perioadă mai îndelungată de timp înainte să pot accesa melodiile mele prin intermediul motorului de căutare pentru melodii?
  • Există restricţii în ceea ce priveşte utilizarea listelor de melodii?
  • De ce nu porneşte automobilul meu cu interfaţa USB, deşi ultima sursă de redare a fost un dispozitiv extern?
  • De ce nu este recunoscut iPhone-ul/ iPod-ul meu de interfaţa USB?
  • De ce nu recunoaşte MP3 player-ul sau telefonul mobil interfaţa audio USB?

PRODUS.

  • Pot să folosesc şi profilul Bluetooth® SAP (SIM Access Profile) în automobilul meu BMW?
  • De ce am nevoie de echipamentul opţional „Conexiune extinsă a player-ului de muzică în telefonul mobil” (SA 6NF)?
  • Am nevoie de un adaptor snap-in pentru a folosi telefonul mobil în automobil?
  • De ce echipamente suplimentare am nevoie pentru interfaţa audio USB?
  • Pot/ trebuie să folosesc un cablu adaptor în automobil?

PROBLEME ȘI SOLUȚII.

  • De ce nu îmi pot înregistra telefonul mobil, deşi am introdus codul de acces?
  • Care poate fi motivul pentru care dispozitivul meu mobil nu se poate reconecta automat sau pentru care o funcţie care înainte a fost compatibilă nu mai este disponibilă în modul obişnuit?
  • Numele persoanei cu care vorbesc nu apare afişat, deşi datele acestei persoane sunt stocate în telefonul mobil.
  • De ce nu este afişată corect intensitatea semnalului?
  • De ce nu este afişată în automobil lista de contacte de pe telefonul meu Blackberry?
  • Nu există opţiuni în meniurile pentru „News” (trad. „Ştiri”), „Calendar” (trad. „Calendar”), „Tasks şi Notes” (trad.„Sarcini şi Notiţe”) în fişierul Office.
  • După stabilirea conexiunii Bluetooth, se aud în mod repetat tonurile de notificare pe telefonul meu mobil. Unele din aceste sunete sunt redate prin sistemul de difuzoare al automobilului.
  • De ce notificarea „<Content Protection>” (trad. „<Protecţie conţinut>” ) este afişată în locul conţinutului mesajului (în e-mailuri şi mesaje text)?
  • De ce nu pot reda melodiile achiziţionate?
  • De ce aud zgomote de interferenţă atunci când sunt redate melodii în automobil?
  • De ce nu aud nimic atunci când redau muzică de pe iPhone/ iPod prin intemediul adaptorului snap-in?
  • De ce anumite melodii pot fi găsite doar în directorul sursă?
  • Am realizat modificări pentru o melodie acasă. De ce nu este aceasta vizibilă în automobil?
  • Uneori porneşte radioul atunci când pornesc automobilul, deşi ultima sursă selectată pentru redare înainte de oprirea automobilului a fost interfaţa audio USB.
  • De ce durează uneori mai mult timp pentru ca interfaţa audio USB să reacţioneze la modul de redare aleatoare?
  • De ce se afişează cifre în loc de titluri de melodii sau de album?
  • De ce se afişează uneori mesajul „Data is being read...” (trad. „Citire date…”), în timp ce listele de redare solicitate sunt afişate mai târziu?
  • De ce nu se afişează corect informaţiile de tip meta pentru fişierele mele audio?
  • De ce sunt redate fişierele audio cu volum la diferite intensităţi?
  • De ce nu s-a salvat niciun filtru de muzică pe dispozitivul meu Apple?
  • De ce se afişează o imaginea neagră la redarea unui videoclip de pe iPhone/ iPod?
  • De ce nu sunt poziţionate central videoclipurile redate de dispozitivele mele iPhone/ iPod?