FIECARE SCHIMBARE REMARCABILĂ ESTE MOTIVATĂ DE UN GRUP DE VIZIONARI.

BMW i

„Born Electrics”.

FIECARE SCHIMBARE REMARCABILĂ ESTE MOTIVATĂ DE UN GRUP DE VIZIONARI.

„Born Electrics”.

Din momentul în care a fost creat conceptul BMW i în 2013, pionierii în domeniul electric din înteaga lume au condus, au trăit şi au împărtăşit viziunea noastră asupra viitorului mobilităţii. În cadrul platformelor de socializare, aceştia se deschid în faţa noastră, ne spun poveştile lor „electrice” şi împărtăşesc momente din viaţa lor de zi cu zi împreună cu BMW i.

FIECARE SCHIMBARE REMARCABILĂ ESTE MOTIVATĂ DE UN GRUP DE VIZIONARI.„Born Electrics”.

Din momentul în care a fost creat conceptul BMW i în 2013, pionierii în domeniul electric din înteaga lume au condus, au trăit şi au împărtăşit viziunea noastră asupra viitorului mobilităţii. În cadrul platformelor de socializare, aceştia se deschid în faţa noastră, ne spun poveştile lor „electrice” şi împărtăşesc momente din viaţa lor de zi cu zi împreună cu BMW i.

BMW i

GARY.

NĂSCUT ELECTRIC ÎN IULIE 2015.

GARY.

NĂSCUT ELECTRIC ÎN IULIE 2015.

„Urcă în automobil şi porneşte la drum.”

Atunci când am condus pentru prima dată un model BMW i3 anul trecut, am fost imediat captivat. Mă simţeam cool. Mă simţeam elegant. Mă simţeam fresh. Mă simţeam bine ştiind că protejam mediul înconjurător. În ceea ce mă priveşte, cele mai bune aspecte ale automobilului sunt designul estetic, dimensiunea şi funcţia electrică. Aplicaţia de la distanţă este uimitoare şi mă menţine perfect conectat. În oraş porneşti imediat la drum. Parcarea poate fi destul de problematică, însă BMW i3 încape cu uşurinţă în orice spaţiu de parcare.
 

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

LUCIE.

NĂSCUTĂ ELECTRIC ÎN OCTOMBRIE 2014.

LUCIE.

NĂSCUTĂ ELECTRIC ÎN OCTOMBRIE 2014.

„M-am îndrăgostit.”

Nu mi-am imaginat niciodată că într-o bună zi am să conduc un automobil integral electric. Acum îl folosesc în fiecare zi. Sunt convinsă că automobilele electrice reprezintă viitorul şi sunt bucuroasă că iau parte la acesta. Mă bucur de fiecare moment petrecut conducând automobilul meu BMW i3. Este atât de distractiv: motorul, agilitatea, pornirile rapide. Experienţa de condus este excepţională şi, de asemenea, confortul şi frumuseţea materialelor împreună cu utilizarea intuitivă şi naturală a automobilului, în general. Este o frumuseţe, dar în acelaşi timp şi o bestie; îl iubesc. Singurul dezavantaj este că trebuie să îl împart cu soţul meu, însă de fapt eu nu doresc să-l împart cu nimeni.

#EMISSIONFREE #PRAGUE #PERFECTION #BORNELECTRIC #BMWi

KATHRYN.

NĂSCUTĂ ELECTRIC ÎN OCTOMBRIE 2014.

KATHRYN.

NĂSCUTĂ ELECTRIC ÎN OCTOMBRIE 2014.

„Micul meu electronaut.”
 

Întotdeauna am fost un utilizator avangardist, la curent cu ultimele tehnologii – îmi plac gadget-urile – şi m-am îndrăgostit rapid de tehnologia automobilelor electrice datorită beneficiilor oferite de aerul curat şi datorită aspectului impresionant de navetă spaţială. Acum automobilul electric s-a concretizat şi se pare că, în sfârşit, s-a împlinit visul de a avea astfel de automobil. Sincer, eu îl simt ca pe un automobil cu tehnologie superioară aplicată motorului cu combustie internă. Atunci când conduci BMW i3 te destinzi în interiorul relaxat şi liniştit. Îmi place să stau în interiorul automobilului, într-un spaţiu răcoros, în timp ce navighez pe străzi. Unele persoane chiar se opresc să privească automobilul trecând pe lângă ele şi strigă: „Îmi place maşina ta!”.
 

#GREEN #CALIFORNIA #BORNELECTRIC #BMWi

LOU.

NĂSCUT ELECTRIC ÎN SEPTEMBRIE 2014.

LOU.

NĂSCUT ELECTRIC ÎN SEPTEMBRIE 2014.

„Mai puţin înseamnă mai multă mantră.”
 

Îmi place să compar BMW i3 cu mişcarea modernistă a caselor mici unde un obiect creat cu grijă poate fi funcţional păstrându-şi forma, în timp ce dimensiunea sa este micşorată. Interiorul îmi aminteşte de o casă Eames modernă, mobilată cu grjă: inserţiile conturate şi sculptate din lemn, materialele atent selecţionate din întreg interiorul şi porţiunile foarte mari din sticlă. La fel cum o casă inteligentă se deschide naturii şi se integrează perfect atât în spaţiul interior, cât şi în cel exterior, BMW i3 este conceput în aşa fel încât îmbină în mod prietenos cu mediul înconjurător un număr destul de mare de funcţii şi tehnologii într-un corp puternic şi foarte mic. De aceea consider că BMW i3 este o extensie a locuinţei mele.
 

#BORNELECTRIC #PACIFICNORTHWEST #BMWi

ROGER.

NĂSCUT ELECTRIC ÎN DECEMBRIE 2013.

ROGER.

NĂSCUT ELECTRIC ÎN DECEMBRIE 2013.

„Viitorul în prezent.”

Am testat şi alte automobile electrice, dar BMW i3 este singurul care m-a făcut să mă simt special. Nu sunt o persoană care caută să atragă atenţia, dar consider că acest automobil stârneşte interesul celor din jur, chiar mai mult decât alte automobile „sport”. BMW i3 iniţiază conversaţii: am fost abordat de mai multe persoane care mi-au pus întrebări despre acest automobil decât despre oricare alt automobil pe care l-am deţinut. Îl folosesc mai ales în timpul liber, din moment ce locuiesc foarte aproape de birou şi merg de obicei cu bicicleta la serviciu. Dar atunci când vin clienţi în oraş, eu sunt cel care îi plimbă cu automobilul prin împrejurimi. Majoritatea dintre aceştia nu s-au urcat niciodată într-un automobil electric şi sunt plăcut surprinşi atunci când apăs pedala până la podea.

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i3 (60 Ah):
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 0
    Consum de energie, în kWh/100 km: 12,9

    Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i3 (94 Ah):
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 0
    Consum de energie, în kWh/100 km: 12,6/ 13,1*

    Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i3 (60 Ah) cu sistem de extindere a autonomiei:
    Emisii medii de CO2, în g/km: 13
    Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 13,5
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,6

    Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i3 (94 Ah) cu sistem de extindere a autonomiei:
    Emisii medii de CO2, în g/km: 12
    Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 11,3/ 11,9**
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0,6

    Consum de energie şi emisii de CO2 pentru BMW i8 cu BMW eDrive şi sistem hibrid plug-in:
    Emisii medii de CO2, în g/km: 49
    Consum mixt de energie, în kWh/100 km: 11,9
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 2,1

    * Jante 2: de 20” tip 431
    ** Jante 2: de 20” cu anvelope de iarnă

    Cifrele pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie se aplică în funcţie de formatul de jante şi anvelope selectat.

    Autonomia automobilului depinde de diverşi factori, în special de: stilul individual de condus, ruta selectată, condiţiile meteo, utilizarea sistemului de încălzire/ aer condiţionat şi de cerinţele individuale.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale autoturismelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.