Imagine cu trei sferturi din partea frontală a BMW iX3, G08, 2020

THE iX3

BMW i

BMW iX3: MOTORIZĂRI ŞI DATE TEHNICE

THE iX3BMW iX3: MOTORIZĂRI ŞI DATE TEHNICE

Cele mai importante date şi cifre pentru BMW iX3: motor electric, autonomie, consum de energie şi dimensiuni. Verifică toate datele eficiente despre performanţă, precum cai putere, cuplu şi acceleraţie – şi descoperă noua dimensiune a plăcerii de a conduce fără emisii de noxe.

Citeşte în continuare

DATELE TEHNICE ALE BMW iX3.

Mase
Masa la gol (UE), în kg
2260
Masa maximă admisă, în kg
2725
Sarcina admisă, în kg
540
Capacitate portbagaj, în litri
510
Sarcina admisă pe puntea faţă/ spate, în kg
1,220/1,650
Propulsie
Putere maximă motor electric în kW (CP), la 1/min.
210 (286) / 6000
Cuplu maxim motor electric, în Nm
400
Performanţă
Viteza maximă cu propulsie electrică, în km/h
180
Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec.
6.8
Capacitate rezervor, în litri (aprox.)
-
Autonomie şi durata de încărcare
Autonomia maximă totală, în km
510-520
Capacitate maximă baterie litiu-ion, în kWh
80
Durata de încărcare a bateriei de înaltă tensiune, în ore, 125 A; 50 kW (80%)
34 min
Durata de încărcare a bateriei de înaltă tensiune, în ore, la 16 A (80%)
7.5 h
Consum de combustibil
Consum de energie, în kWh/100 km
17.8-17.5
Consum mixt, în l/100 km
0
Emisii medii de CO₂, în g/km
0
Jante
Dimensiuni anvelope faţă
245/50 R19 105 W XL
Dimensiuni anvelope spate
245/50 R19 105 W XL
Dimensiuni şi material jante faţă
8 J x 19”, din aliaj uşor
Dimensiuni şi material jante spate
8 J x 19”, din aliaj uşor

CONSUM DE ENERGIE ŞI EMISII DE CO2.

BMW iX3(1):
Consum de energie, în kWh/100 km: 18,5
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0
Emisii medii de CO2, în g/km: 0


Valorile automobilelor marcate cu (1) sunt provizorii.


Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Reglementările Europene (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în Germania, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat.

 

Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.

 

Valorile sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. În ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.

Citeşte în continuare

Consum de energie şi emisii de CO₂.

  • BMW iX3(1):
    Consum de energie, în kWh/100 km: 17.8–17.5
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 0
    Emisii medii de CO2, în g/km: 0

    Valorile automobilelor marcate cu (1) sunt provizorii.

    Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Reglementările Europene (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în Germania, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.

    Valorile sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. În ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.