REMARCABIL. ŞI MULT MAI PUTERNIC.

Noul BMW M3 CS.

REMARCABIL. ŞI MULT MAI PUTERNIC.

Noul BMW M3 CS.

REMARCABIL. ŞI MULT MAI PUTERNIC.Noul BMW M3 CS.
BMW M

Acceleraţie 0 – 100 km/h, în sec.

3,9*

Putere maximă în kW (CP), la 1/min.

338 (460)/ 6.250*

Consum mixt de combustibil, în l/100 km

8,3*

Emisii medii de CO2, în g/km

194*

Noul BMW M3 CS este cel mai recent model special de la BMW M GmbH şi în acelaşi timp este cel mai puternic model din producţia de serie creat vreodată în cadrul seriei M3. Acest sedan continuă tradiţia de succes a automobilelor performante care a început cu legendarul BMW M3 Evolution. Este un automobil sport echipat cu numeroase componente uşoare din fibră de carbon şi tehnologii M inovatoare, ce atinge timpul impresionant de 7 minute şi 38 de secunde pe legendarul circuit de curse Nordschleife din Nürburgring. În acelaşi timp, BMW M3 CS înproducţie limitată de 1.200 de unităţi impresionează prin utilitatea în călătoriile zilnice oferită de un sedan sport cu 4 uşi.

BMW M3 CS:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 8,3*
Emisii medii de CO2, în g/km: 194*

* Aceste cifre sunt valori provizorii şi nu au fost confirmate încă. Pot apărea modificări.

Consumul de combustibil este determinat în concordanţă cu circuitul ECE de condus (93/116/EC) şi depinde de formatul şi dimensiunea anvelopelor selectate. Modelele ilustrate aici au diverse echipamente opţionale.

DESIGN UIMITOR. DINAMICĂ ŞI ADRENALINĂ.

Parte frontală sportivă.

Aspectul său sportiv este evident încă de la prima vedere: grila dublă plată a radiatorului cu bare negre şi farurile adaptive duble cu tehnologie LED disponibile opţional, care pot fi recunoscute de la distanţă, conferă părţii frontale a BMW M3 CS aspect dinamic, fără compromis. Spoilerul frontal format din trei părţi, cu prize de aer mari, asigură o răcire eficientă a motorului performant cu 6 cilindri şi a frânelor M din material compozit sau a frânelor M cu discuri din carbon şi ceramică* – şi îi îmbunătăţeşte caracterul atletic. Splitter-ul frontal distinctiv specific modelelor CS, creat din fibră de carbon cu greutate scăzută şi care este permis pe drumurile publice, scade tendinţa de ridicare a punţii faţă şi creşte dinamica de condus.

* În funcţie de condiţiile de utilizare, componentele specifice materialelor uzate pot cauza zgomote, în special în caz de carosabil ud şi înainte ca automobilul să se oprească. Impactul negativ al umezelii şi al sării asupra frânelor poate determina ca acţiunea de frânare să fie asemănătoare cu cea a unui sistem convenţional. Acest lucru poate da senzaţia de scădere a forţei de frânare pentru un timp şi poate fi compensat prin aplicarea unei presiuni mai mari pe pedala de frână, atunci când este necesar.
Read more

Putere superioară.

Sub capota BMW M3 CS, motorul M TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie oferă performanţa specifică automobilelor din clasa superioară. Motorul dinamic şi performant are putere de 460 CP şi cuplu de 600 Nm, care îi permite să accelereze acest automobil sportiv de la 0 la 100 km/h în 3,9* secunde, ajungând la viteza maximă de 280 km/h.

* Aceste cifre sunt valori provizorii şi nu au fost confirmate încă. Pot apărea modificări.
Read more

Construcţie uşoară eficientă.

BMW M3 CS te inspiră prin folosirea numeroaselor componente uşoare. Capota produsă din PRFC este cu 25% mai uşoară decât capota de aluminiu cu greutate scăzută disponibilă pe BMW M3 Sedan. Plafonul uşor coborât în secţiunea din mijloc este de asemenea creat din PRFC. Acest design economiseşte încă şase kilograme în comparaţie cu plafonul metalic şi coboară centrul de greutate al automobilului, astfel încât să garanteze mai multă agilitate şi dinamică. Conceptul de construcţie uşoară se continuă în mod sistematic şi în interior, unde sunt disponibile scaune M sport ergonomice cu construcţie uşoară şi consolă centrală care cântăreşte cu 30% mai puţin decât cea de pe modelele din producţia de serie.
Read more

Contact optim cu şoseaua.

Caracteristicile ideale de condus până la limite sunt oferite de noile jante impresionante din aliaj uşor cu 10 spiţe, în Gri Orbit. Jantele forjate şi cu greutate scăzută amintesc de designul cu 10 spiţe al jantelor disponibile pe modelul touring de curse BMW M4 DTM. În echiparea standard, acestea au anvelope tip Michelin Pilot Sport Cup 2 cu dimensiunile 265/35 ZR 19 în faţă şi 285/30 ZR 20 în spate. Pentru utilitate crescută în activităţile de zi cu zi, sunt disponibile opţional anvelope sport Michelin cu suprafaţă cu textură mai pronunţată.
Read more

Parte spate impresionantă.

Partea spate caracteristică BMW M3 CS se potriveşte perfect cu designul său puternic. O componentă specială este clapeta de aer „Gurney” din fibră de carbon, care scade tendinţa de ridicare a punţii spate, pentru a optimiza comportamentul la condus, în special la viteze mari. Difuzorul M aerodinamic, creat în întregime din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP – Carbon Fiber Reinforced Plastic), este un element de design extraordinar care atrage toate privirile asupra părţii spate. Logo-ul „M” este inserat pe ţevile de eşapament M duble din oţel inoxidabil ale sistemului de evacuare M sport cu flux dublu.
Read more

INTERIOR CU ASPECT SPORTIV.

Interiorul noului BMW M3 CS are caracteristici sportive şi exclusiviste, create de numeroasele detalii specifice M: pragurile portierelor din aluminiu cu inscripţie „M3 CS” îţi oferă senzaţia palpitantă de anticipare a experienţei de condus care va urma, chiar înainte de a intra în automobil. Scaunele M sport cu construcţie uşoară, disponibile şi în pachetul Competition, sunt îmbrăcate în piele BMW Individual bicoloră în Silverstone/ negru. Chiar şi în momentele pline de adrenalină de pe circuitul de curse, acestea oferă suport optim în părţile laterale şi confort superior în călătoriile lungi.


În centrul habitaclului orientat spre conducătorul auto se află volanul M ergonomic îmbrăcat în piele, care oferă vizibilitate perfectă asupra instumentelor rotunde în stil M. De asemenea, este disponibil opţional şi volanul M îmbrăcat în Alcantara cu cusături decorative M în albastru sportiv şi roşu şi un marcaj în partea centrală superioară, pentru a permite control maxim în toate situatiile de condus. În comparaţie cu piesele din producţia de serie, consola centrală cântăreşte cu 30% mai puţin şi este îmbrăcată în Alcantara cu cusături contrastante gri. Acelaşi design se regăseşte şi pe husa frânei de mână şi pe ornamentele interioare ale panoului de instrumente. Acesta din urmă include şi inscripţia „CS” integrată în mod elegant, pentru a scoate în evidenţă ambiţia sportivă a acestui automobil.

Consum de combustibil şi emisii de CO₂.

  • BMW M3 CS:
    Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 8,3*
    Emisii medii de CO2, în g/km: 194*

    * Aceste cifre sunt valori provizorii şi nu au fost confirmate încă. Pot apărea modificări.

    Consumul de combustibil este determinat în concordanţă cu circuitul ECE de condus (93/116/EC) şi depinde de formatul şi dimensiunea anvelopelor selectate. Modelele ilustrate aici au diverse echipamente opţionale.

    Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.

    Cifrele nu se referă la un anumit model, nu fac parte din oferta de produse şi sunt afişate doar pentru a compara diferitele modele. Conform Directivei 1999/94/CE, emisiile de CO2 generate de producerea şi furnizarea de combustibili sau de alte surse de energie nu au fost luate în considerare în momentul efectuării acestor calcule.