BMW iPERFORMANCE. SENZAŢIA ELECTRIZANTĂ A CONDUSULUI.

BMW Seria 7 iPerformance.

BMW iPerformance

BMW iPERFORMANCE. SENZAŢIA ELECTRIZANTĂ A CONDUSULUI.

BMW Seria 7 iPerformance.

Performanţa motorului BMW TwinPower Turbo se îmbină cu eficienţa motorului electric: BMW Seria 7 cu tehnologia BMW EfficientDynamics eDrive (BMW 740e, 740Le şi 740Le xDrive) uneşte ceea ce este mai bun din ambele lumi. Rezultatul este consum de combustibil şi emisii de noxe foarte mici şi performanţă de condus care îţi permite să descoperi cu mai multă intensitate confortul şi starea de bine din BMW Seria 7.
Modelele BMW eDrive 740e, 740Le şi 740Le xDrive urmează să fie disponibile începând cu anul 2016. Cifrele furnizate reprezintă specificaţiile tehnice probabile.

BMW iPERFORMANCE. SENZAŢIA ELECTRIZANTĂ A CONDUSULUI.BMW Seria 7 iPerformance.

Performanţa motorului BMW TwinPower Turbo se îmbină cu eficienţa motorului electric: BMW Seria 7 cu tehnologia BMW EfficientDynamics eDrive (BMW 740e, 740Le şi 740Le xDrive) uneşte ceea ce este mai bun din ambele lumi. Rezultatul este consum de combustibil şi emisii de noxe foarte mici şi performanţă de condus care îţi permite să descoperi cu mai multă intensitate confortul şi starea de bine din BMW Seria 7.
Modelele BMW eDrive 740e, 740Le şi 740Le xDrive urmează să fie disponibile începând cu anul 2016. Cifrele furnizate reprezintă specificaţiile tehnice probabile.

CONCEPT DE AUTOMOBIL.

Un sedan BMW din clasa de lux cu consum mic de combustibil şi caracteristici dinamice deosebite în toate modurile de condus. Datorită confortului şi dinamicii pe care le oferă, BMW Seria 7 cu eDrive se ridică la nivelul tuturor aşteptărilor. Inscripţia „eDrive” din partea spate indică propulsia electrică a automobilului. Ceea ce distinge acest model mai presus de orice este distanţa pe care o poate parcurge în modul integral electric. Acesta poate rula 40 km (37 km cu xDrive) fără emisii de noxe şi fără consum de combustibil. Chiar şi în modul mixt, emisiile de CO2 ale BMW Seria 7 cu eDrive sunt de 49 g/km (53 g/km cu xDrive). Bateria de înaltă tensiune este amplasată sub portbagaj, astfel încât te bucuri de un volum de 420 de litri pentru bagaje voluminoase. Este un concept progresist de automobil, inegalabil.

STIL INDIVIDUAL DE CONDUS.

În varianta hibrid plug-in, BMW Seria 7 cu eDrive oferă diferite tipuri de tracţiune prin care poţi influenţa foarte mult consumul efectiv de combustibil. Rezultatul final depinde în primul rând de alegerea modurilor de condus şi apoi de stilul personal de condus. Când bateria este complet încărcată, poţi conduce aproximativ 40 de kilometri (37 de kilometri cu xDrive) în modul integral electric, înainte ca motorul BMW TwinPower Turbo pe benzină să pornească, pentru a obţine eficienţă optimă şi pentru a parcurge o distanţă mai mare.

TREN DE RULARE.

TREN DE RULARE.

Cele două elemente care propulsează BMW Seria 7 cu eDrive sunt motorul puternic BMW TwinPower Turbo pe benzină cu 4 cilindri şi motorul electric eDrive foarte eficient. Puterea sistemului este de 240 kW (326 CP), cu consum mixt de combustibil de 2,1 l/100 km (cu xDrive: 2,3 l/100 km)*. Sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive oferă tracţiune optimă. Combinaţia acestor tehnologii BMW EfficientDynamics a rezultat într-un automobil inovator cu cifre mici ale consumului de combustibil, care oferă de asemenea dinamică de condus maximă şi stabilitate în orice condiţii de drum.
* Cifrele pentru consumul de combustibil şi emisiile de CO2 sunt valori preliminare care nu au fost confirmate încă. Acestea se aplică în funcţie de formatul de anvelope selectat.

  • Motor BMW TwinPower Turbo pe benzină cu 4 cilindri

    Motorul BMW TwinPower Turbo pe benzină cu 4 cilindri oferă plăcere maximă de a conduce datorită eliberării rapide a puterii şi a răspunsului excelent chiar şi la turaţii scăzute, în timp ce consumul de combustibil şi nivelul emisiilor de noxe rămân mici.
    Motorul pe benzină cu 4 cilindri este un adevărat exemplu în industria modernă a motoarelor. Pentru dinamică şi eficienţă crescute, BMW utilizează tehnologia TwinPower Turbo cu control variabil al supapei Valvetronic, inclusiv control variabil al arborelui cu came VANOS dublu şi sistem High Precision Injection. Toate aceste componente contribuie la funcţionarea motorului în raport optim de eficienţă şi putere, cu orice încărcătură. Drept rezultat, consumul de combustibil este mic. Acest motor face parte din linia BMW EfficientDynamics, are putere de 190 kW (258 CP) şi cuplu de 400 Nm.

  • Motor electric

    Motorul electric răcit cu lichid al hibridului plug-in este integrat în sistemul de transmisie al automobilului. Acesta are putere de 83 kW (113 CP) şi oferă cuplu maxim de 250 Nm. Se pot parcurge până la aproximativ 40 km* (37 km cu xDrive*) în mod 100% electric şi cu viteză maximă de până la 120 km/h.


    De fiecare dată când eliberezi pedala de acceleraţie, motorul electric acţionează ca un generator alimentat de roţi şi transformă energia cinetică în energie electrică printr-un proces cunoscut sub numele de recuperare. O valoare de recuperare chiar mai mare este atinsă la frânare. Până la o anumită presiune de frânare, automobilul este încetinit doar de motorul electric, care în acelaşi timp transformă chiar mai multă energie cinetică în energie electrică. Această energie recuperată poate fi apoi utilizată pentru a propulsa automobilul prin intermediul motorului electric sau pentru a alimenta componentele electrice. Acest lucru rezultă în consum de combustibil mic şi îmbunătăţeşte considerabil eficienţa tracţiunii.


    * Cifrele prezentate sunt valori preliminare care nu au fost confirmate oficial. Acestea au fost calculate pentru jante de 17” şi de 18” cu anvelope cu rezistenţă redusă la rulare.

  • Baterie de înaltă tensiune

    Bateria de înaltă tensiune a BMW 740e/Le se află sub bancheta spate într-o poziţie sigură şi nu ocupă din spaţiul util. Ca urmare, portbagajul este doar puţin mai mic decât la modelele convenţionale (420 de litri).


    Bateria poate fi încărcată cu ajutorul cablului furnizat, de la o priză de uz casnic de 230 de volţi sau într-o staţie publică de încărcare. În timpul călătoriilor, motorul electric acţionează uneori ca un generator şi transformă energia cinetică în electricitate (recuperare), care se stochează în baterie.


    Datorită tehnologiei litiu-ion, bateria de înaltă tensiune răcită cu lichid are densitate mare a energiei şi totuşi are dimensiuni compacte. Având capacitate de 9,2 kWh, aceasta poate oferi motorului electric până la 83 kW (113 CP), într-o clipă. Când bateria este complet încărcată, 740e BMW/ Le poate parcurge în modul integral electric până la 40 km* (37 km cu xDrive*) şi poate atinge viteza maximă de până la 120 km/h.


    * Cifrele prezentate sunt valori preliminare care nu au fost confirmate oficial. Acestea au fost calculate pentru jante de 17” şi de 18” cu anvelope cu rezistenţă redusă la rulare.

MANAGEMENT INTELIGENT AL ENERGIEI.

Managementul inteligent al energiei este unul din pilonii principali ai conceptului BMW eDrive. Acest sistem coordonează interacţiunea tuturor componentelor de tracţiune, pentru a îmbina cea mai bună eficienţă posibilă cu dinamica de condus deosebită. Sistemul alege în mod predictiv tracţiunea adecvată, pentru a optimiza raportul putere-eficienţă al tracţiunii hibride. De exemplu, datele de navigaţie disponibile sunt utilizate pentru a identifica în avans secţiunile de traseu şi situaţiile de condus cele mai potrivite pentru motorul electric sau pentru încărcarea bateriei de înaltă tensiune.
În situaţiile în care motorul cu combustie ar avea un factor redus de eficienţă a energiei, sistemul comută la un nivel de încărcare mai mare, cu un factor putere-eficienţă mai bun. Acest lucru înseamnă că motorul cu combustie produce energie suplimentară care este utilizată pentru a crea electricitate pentru baterie prin intermediul motorului electric/ generatorului şi poate fi ulterior utilizată pentru condusul electric sau pentru susţinerea eficientă a motorului cu combustie. Acesta controlează de asemenea motorul electric/ generatorul, astfel încât energia cinetică este transformată în energie electrică în timpul rulării la liber şi la frânare. În combinaţie cu Modul ECO PRO, managementul inteligent al energiei adaptează toate sistemele automobilului, inclusiv toate componentele auxiliare şi funcţiile de confort, pentru rulare extrem de eficientă.
Cu butonul eDrive poţi alege între trei tipuri diferite de tracţiune electrică. La pornirea automobilului, modul AUTO eDrive (hibrid) este activ în mod implicit. Modul MAX eDrive permite parcurgerea distanţei de condus în mod integral electric cu până la 120 km/h. În modul „Control baterie”, energia electrică economisită este păstrată pentru a fi utilizată ulterior.

  • Mod AUTO eDrive

    La pornirea automobilului, modul AUTO eDrive (modul hibrid) este activ în mod implicit, iar tu poţi beneficia în mod selectiv de tracţiunea integral electrică foarte eficientă. În funcţie de sarcina transportată în automobil şi de nivelul de încărcare al bateriei electrice, automobilul foloseşte exclusiv energie electrică până la viteza de 120 km/h. Contorul de energie afişat pe panoul de instrumente te informează despre energia electrică pe care o foloseşte automobilul în prezent, precum şi despre momentul în care necesităţile de putere suplimentară vor determina motorul cu combustie să pornească în mod automat.

  • Mod MAX eDrive

    În modul MAX eDrive – modul integral electric – tracţiunea electrică oferă putere maximă. Poţi apăsa pedala de acceleraţie până la limită fără a activa motorul cu combustie, iar automobilul poate atinge viteza maximă de 120 km/h. Atunci când este necesară putere de propulsie mai mare, motorul cu combustie poate fi pornit în orice moment, prin intermediul schimbătorului de viteze sau prin apăsarea pedalei de acceleraţie până la maximum.

  • Mod „Control Baterie”

    În modul „Control baterie”, automobilul este alimentat doar de motorul cu combustie, în timp ce motorul electric este încărcat la un nivel selectat de către tine. Energia electrică economisită poate fi păstrată pentru a conduce mai târziu în mod integral electric.

  • Selectare anticipată a modului de condus

    După ce ai introdus destinaţia în sistemul de navigaţie, managementul energiei cu sistem de anticipare analizează ruta planificată, prin intermediul unor date constante precum limitele de viteză şi informaţiile în timp real cu privire la condiţiile actuale de trafic. Apoi sistemul utilizează mai eficient modul de condus integral electric, în funcţie de situaţie şi mai ales pe sectoare de rute unde acest lucru este cel mai util: de exemplu, în traficul urban.

ÎNCĂRCARE.

Fie că foloseşti o priză convenţională de uz casnic sau un sistem BMW i Wallbox din gama de produse şi servicii 360° ELECTRIC, încărcarea bateriei de înaltă tensiune este foarte uşoară. Sunt disponibile de asemenea numeroase staţii publice de încărcare ChargeNow atunci când te afli pe drum şi ai nevoie de energie electrică.

  • Încărcarea la domiciliu

    Automobilul poate fi încărcat în mod comod la domiciliu, folosind o priză obişnuită de uz casnic de 230 de volţi. Este nevoie de aproximativ patru ore pentru încărcarea completă a bateriei. Portul de încărcare al automobilului se află în spatele unei clapete de pe panoul lateral din partea stângă faţă. Pentru încărcare este necesar doar cablul inclus, care poate fi depozitat în siguranţă şi compact în partea din stânga spate a portbagajului. Un sigiliu special protejează portul de încărcare şi ştecherul împotriva avariilor. În locul prizei obişnuite de alimentare poate fi folosită o staţie de încărcare de perete – Wallbox. Această unitate creşte puterea de încărcare, ceea ce face procesul de încărcare mult mai rapid. Statusul încărcării bateriei de înaltă tensiune poate fi citit cu ajutorul inelului cu lumină LED sau poate fi obţinut prin intermediul aplicaţiei „BMW ConnectedDrive App”. În funcţie de diverşi factori, de exemplu puterea sursei de curent, numărul de dispozitive care consumă energie electrică în mod activ în automobil în timpul procesului de încărcare sau de utilizarea unui Wallbox, încărcarea completă a unei baterii de înaltă tensiune descărcată poate dura aproximativ 2,75 ore. În plus, habitaclul poate fi preîncălzit sau răcit în timpul procesului de încărcare. În acest fel, pentru că o mare parte din condus este alimentat doar de energie electrică, costurile de călătorie pot fi reduse în mod semnificativ.

  • Încărcarea în spaţii publice

    Automobilul poate fi încărcat de la prize electrice de uz casnic cu ajutorul cablului de încărcare inclus, dar şi în timpul călătoriilor, în staţiile publice de încărcare, cu un cablu disponibil în colecţia de Accesorii BMW. În acest fel, după ce mergi la cumpărături, îţi poţi continua călătoria cu „rezervorul plin”, fără emisii de noxe. Portul de încărcare al automobilului se află în spatele unei clapete de pe panoul lateral din partea stângă faţă. Pentru încărcare este necesar doar cablul inclus, care poate fi depozitat în siguranţă şi compact deasupra arcadei roţii din partea stângă a portbagajului. Pentru încărcarea în staţiile publice, este necesar un cablu din colecţia de Accesorii BMW. Durata de încărcare variază în funcţie de mai mulţi factori, de exemplu de puterea actuală a curentului electric şi de numărul de dispozitive active consumatoare de energie electrică în automobil.
    O garnitură specială protejează portul de încărcare şi ştecherul împotriva avariilor. Statusul încărcării este vizibil clar pe inelele cu lumină LED de pe portul de încărcare. Sistemul de navigaţie şi aplicaţia „BMW ConnectedDrive App” îţi oferă informaţii cu privire la poziţia şi disponibilitatea staţiilor de încărcare adecvate.
    Autentificarea în staţia de încărcare şi facturarea lunară pentru costurile de energie se pot realiza şi prin utilizarea cardului ChargeNow, disponibil separat la serviciul de mobilitate ChargeNow al BMW.
    Te rugăm să reţii: ChargeNow este un serviciu cu plată disponibil în portofoliul 360° ELECTRIC.

CONECTIVITATE.

Eşti mereu conectat(ă) la automobilul tău BMW: pe lângă Serviciile BMW la distanţă, precum încuierea automobilului de la distanţă, funcţiile specifice hibridului îţi sunt disponibile şi prin intermediul smartphone-ului tău (iOS sau Android). Acest lucru îţi garantează că ai mereu o imagine de ansamblu asupra cifrelor de consum şi de eficienţă ale automobilului tău BMW Seria 7 cu eDrive. Există Servicii BMW pentru fiecare situaţie, iar acestea pot fi utilizate atât în interiorul, cât şi în exteriorul automobilului.

  • „My BMW Remote App”

    Aplicaţia „My BMW Remote App” pentru hibride plug-in pentru iOS şi Android afişează informaţii detaliate despre starea curentă a automobilului tău BMW, precum locaţia, nivelul bateriei şi numărul de kilometri care mai pot fi parcurşi în modul electric.


    Poţi controla procedura de încărcare de la distanţă şi poţi activa controlul temperaturii tot de la distanţă, moment care să coincidă cu începutul călătoriei. Cu ajutorul acestei aplicaţii, destinaţii precum puncte de interes şi staţii de încărcare pot fi trimise cu uşurinţă direct în automobil.


    Aplicaţia „My BMW Remote App” pentru hibride plug-in măsoară şi eficienţa fiecărei călătorii şi oferă sfaturi utile, precum metode mai eficiente de condus şi de creştere a autonomiei.

  • Presetare

    Cu sistemului de răcire staţionar al BMW 740e/Le, intri într-un automobil confortabil şi răcoros în timpul verii şi într-unul cald în timpul iernii. Datorită unui compresor electric de răcire şi a unui sistem electric de încălzire fără rezervor, aerul condiţionat automat poate funcţiona aproape silenţios chiar şi atunci când motorul este oprit. Poţi programa trei momente diferite de pornire pentru fiecare zi a săptămânii.
    Cu o jumătate de oră înainte de plecarea planificată, un sistem inteligent de control implementează reglajele de încălzire, răcire şi ventilaţie pentru a atinge temperatura selectată. Sistemul este operat prin intermediul Controller-ul iDrive din interiorul automobilului sau foarte comod, cu un smartphone compatibil şi aplicaţia „BMW CopnnectedDrive App”.
    Acest lucru este posibil în cazul în care bateria de înaltă tensiune este încărcată suficient, iar sistemul de răcire staţionar funcţionează indiferent dacă automobilul este în curs de încărcare sau nu.