DESCHIDE CALEA. ŞI LASĂ-TE URMAT.

Serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive în BMW Seria 3 Gran Turismo.

Funcţii de comunicare, informare şi divertisment - descoperă mobilitatea într-un mod complet inovator cu Serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive.

SERVICII CONNECTEDDRIVE.

Serviciile ConnectedDrive îţi oferă o gamă extinsă de informaţii, divertisment şi funcţii de service, atunci când te afli pe drum.
Aceste servicii includ BMW Online, care îţi permite să accesezi informaţii actualizate în funcţie de locaţie, precum informaţii meteo, ştiri, căutări online sau funcţii de birou. În plus, poţi combina servicii şi elemente individuale precum camere web şi informaţii despre parcare, dar şi ghiduri de călătorie şi de hoteluri.
Serviciile sunt disponibile şi pentru utilizarea comodă şi sigură a aplicaţiilor de smartphone, precum BMW Connected.

INFORMAŢII DIN TRAFIC ÎN TIMP REAL.

Funcţia Informaţii din trafic în timp real (RTTI) (funcţia nu este disponibilă încă în România), parte a echipamentelor ConnectedDrive, este iscoada ta personală în trafic şi îţi oferă informaţii despre ce se întâmplă în trafic – adică despre condiţiile curente de trafic pe autostrăzi, şosele principale, drumuri de ţară şi numeroase rute urbane. Funcţia oferă şi recomandări de rute alternative.
Acest lucru înseamnă că eşti mereu la curent cu toate situaţiile din trafic ce intervin pe ruta ta şi ai posibilitatea de a alege o rută alternativă, în timp util. Poţi utiliza funcţia RTTI timp de trei ani, cu posibilitatea de a extinde această perioadă în orice moment.
Funcţia RTTI este disponibilă doar prin activarea Serviciilor ConnectedDrive opţionale.

SERVICIU DE ASISTENŢĂ „CONCIERGE”.

SERVICIU DE ASISTENŢĂ „CONCIERGE”.

Te bucuri de servicii deosebite - cu serviciul de asistenţă „Concierge” (serviciul nu este disponibil încă în România) de la BMW ConnectedDrive. Prin apăsarea unui buton eşti transferat(ă) către operatorii de call center BMW, care îţi stau la dispoziţie ca "asistenţi personali" atunci când te afli în mişcare. Fie că doreşti să găseşti un anumit restaurant, cel mai apropiat bancomat sau o farmacie cu program prelungit – operatorul de call center BMW îţi stă la dispoziţie pentru a te ajuta şi îţi poate transfera detalii legate de adresa căutată direct pe sistemul tău de navigaţie, la solicitare. Operatorul îţi poate face chiar şi o rezervare la restaurant sau la hotel. Serviciul de asistenţă „Concierge” funcţionează independent de telefonul tău mobil şi îţi este disponibil atât în ţară, cât şi în străinătate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, fără costuri suplimentare. Această funcţie poate fi utilizată doar împreună cu Serviciile ConnectedDrive.

BMW APPS.

BMW APPS.

Opţiunea Apps este o platformă care permite utilizarea comodă a aplicaţiilor de smartphone selectate în automobilele BMW. Pentru a oferi numeroase aplicaţii pentru clienţii săi, BMW dezvoltă propriile aplicaţii (precum BMW Connected app sau BMW M Laptimer), dar se află în strânsă colaborare şi cu parteneri precum Spotify, Napster, GoPro, Deezer şi Audible. Iar acest lucru înseamnă că astfel de aplicaţii pot fi de asemenea utilizate în mod sigur în interiorul automobilului.

Nu trebuie decât să conectezi la automobil un smartphone compatibil, prin intermediul adaptorului snap-in (dacă este disponibil) sau prin intermediul cablului USB. Sunetul este redat prin sistemul audio al automobilului. Toate funcţiile aplicaţiilor pot fi operate uşor prin intermediul Controller-ului iDrive. Numărul de aplicaţii disponibile în automobil creşte permanent, datorită parteneriatelor apropiate dintre BMW şi un număr mare de furnizori din domeniu. Pentru informaţii suplimentare, accesează: www.bmw.com/apps.

BLUETOOTH OFFICE.

BLUETOOTH OFFICE.

Petreci timpul mai eficient în interiorul automobilului tău.

Conexiunea dispozitivelor mobile via Bluetooth sau USB împreună cu sistemul de navigaţie şi integrarea inteligentă de telefoane mobile business selectate permite ca e-mail-urile, întâlnirile, sarcinile şi mesajele sunt acum afişate pe Control Display sau pot fi citite cu voce tare, prin sistemul de difuzoare al automobilului. Iar cu funcţia Bluetooth Audio Streaming, fişiere de muzică pot fi redate în automobil, prin conexiune fără fir la dispozitive compatibile cu funcţia Bluetooth.
Lista cu modelele de telefonie mobilă sau smartphone-uri compatibile cu această funcţie este disponibilă la adresa www.bmw.ro/bluetooth.

FUNCŢIE DE DICTARE MESAJ.

Ai birou oriunde ai merge: dictezi şi expediezi e-mailuri şi mesaje scrise atunci când atenţia ta este dedicată şoselei. Iar cu sistemul de Navigaţie Professional, conexiunea Bluetooth şi Serviciile ConnectedDrive nu mai este nevoie să ridici telefonul mobil când primeşti sau iniţiezi apeluri. Datorită noii funcţii de dictare şi a funcţiei de recunoaştere a vocii de la Nuance®, ceea ce spui se transformă în text scris, iar astfel mesajul poate fi expediat imediat ca e-mail sau SMS.
Ai posibilitatea de a utiliza funcţia de dictare în mod gratuit, timp de 60 de zile de la data înscrierii. Utilizarea permanentă a acestei funcţii este posibilă cu acordul contractual din partea Nuance®. Lista cu modelele de telefonie mobilă compatibile cu această funcţie este disponibilă la adresa www.bmw.com/bluetooth. Condiţiile pentru utilizarea acestei funcţii sunt disponibile la www.bmw.com/bluetooth.

INTERNET.

INTERNET.

Acces direct la World Wide Web.

Având acces la transfer de date contra cost, poţi naviga pe internet direct din automobilul tău BMW, oriunde în ţară (serviciul de roaming nu este disponibil). Paginile web pot fi accesate prin intermediul Control Display-ului. URL-ul se introduce simplu şi confortabil, cu ajutorul Controller-ului iDrive sau utillizând lista de pagini favorite, pentru acces rapid. Control Display-ul poate fi utilizat pentru a naviga pe web la viteze de rulare de până la 7 km/h.
Această funcţie poate fi utilizată doar prin activarea Serviciilor BMW ConnectedDrive opţionale.

APEL DE URGENŢĂ INTELIGENT.

Dacă are loc un accident grav, funcţia apel de urgenţă inteligent (funcţia nu este disponibilă încă în România) realizează un apel de urgenţă automat şi apoi activează airbag-urile şi tensiometrele centurilor de siguranţă.
Detalii importante precum locaţia exactă a automobilului, gravitatea accidentului şi riscuri posibile de rănire a pasagerilor sunt transmise la call center-ul BMW, prin intermediul cardului SIM integrat în automobil (acesta funcţionează independent de orice dispozitiv de telefonie mobilă). Operatorul de call center BMW va informa cel mai apropiat centru de salvare în situaţii de urgenţă şi va oferi asistenţă prin telefon, până la sosirea echipajului de salvare. Apelul telefonic poate fi declanşat şi manual, în cazul în care, de exemplu, alţi participanţi la trafic au nevoie de ajutor.