DESCHIDE CALEA. ŞI LASĂ-TE URMAT.

Serviciile şi aplicaţiile BMW ConnectedDrive ale BMW Seria 2 Active Tourer.

Comunicare, informaţii şi divertisment – descoperă mobilitatea într-un mod complet nou, cu serviciile şi aplicaţiile disponibile, parte a BMW ConnectedDrive.

SERVICII CONNECTEDDRIVE.

Serviciile ConnectedDrive opţionale constituie baza funcţiilor BMW ConnectedDrive, care îţi oferă o gamă extinsă de informaţii, divertisment şi funcţii de service atunci când te afli pe drum.
Acestea includ BMW Online, care îţi oferă acces la informaţii actualizate în funcţie de locaţie, precum informaţii meteo, ştiri, căutări online de la GoogleTM sau funcţii de birou. În plus, în meniul „Applications” (trad. „Aplicaţii”) poţi combina servicii şi elemente individuale precum camere web şi informaţii despre preţul combustibilului, despre parcare, dar şi ghiduri de călătorie şi de hoteluri.
Serviciile includ şi acces comod, sigur şi nelimitat la aplicaţii de smartphone selectate. Acestea oferă acces şi la BMW ConnectedDrive Store, unde pot fi comandate şi prelungite servicii şi aplicaţii oricând şi oriunde, în funcţie de nevoile individuale. Serviciile ConnectedDrive oferă de asemenea multe alte funcţii, pentru ca fiecare călătorie în automobilul tău BMW să fie o experienţă de neuitat.

ONLINE ENTERTAINMENT.

Coloana sonoră potrivită pentru fiecare situaţie de condus, şosea sau stare de spirit. Serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi oferă acces direct şi nelimitat la peste 22 de milioane de melodii în automobilul tău BMW – fără a fi nevoie să utilizezi un smartphone sau alte dispozitive. Opţiunile de muzică de aici sunt pe toate gusturile. De îndată ce o melodie sau un album sunt redate în automobil, acestea sunt descărcate automat pe hard disc-ul automobilului – pentru plăcerea audiţiei, fără întreruperi.
Cu serviciul Online entertainment (serviciul nu este disponibil încă în România) îţi poţi deschide un cont contra cost valabil pe perioada unui an la partenerii de muzică ai BMW, de exemplu Napster sau rara. Acest serviciu este disponibil în şase ţări europene, fără costuri suplimentare: Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia, Spania şi Olanda.

SERVICIU DE ASISTENŢĂ „CONCIERGE”.

Pentru cei care au vrut mereu să ştie cum e să ai propriul majordom, acum este momentul – cu serviciul de asistenţă „Concierge” (serviciul nu este disponibil încă în România), parte a pachetului BMW ConnectedDrive. Prin apăsarea unui singur buton, eşti transferat(ă) către operatorul de Call Center BMW, care îţi stă la dispoziţie ca „asistent personal” atunci când te afli în mişcare.
Fie că doreşti să găseşti un anumit restaurant, cel mai apropiat bancomat sau o farmacie cu program prelungit – operatorul de Call Center BMW îţi stă la dispoziţie pentru a te ajuta şi îţi poate transfera detalii legate de adresa căutată direct pe sistemul de navigaţie al automobilului tău BMW. Serviciul de asistenţă „Concierge” (serviciul nu este disponibil încă în România) funcţionează independent de telefonul tău mobil şi îţi este disponibil atât în ţară, cât şi în străinătate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, fără costuri suplimentare.

INTERNET.

Opţiunea Internet îţi permite accesarea website-urilor prin intermediul Control Display-ului de înaltă rezoluţie al automobilului. Astfel, poţi naviga pe internet ca şi cum ai utiliza propriul calculator, la viteză maximă UMTS (Universal Mobile Telecommunications System, trad. Sistem universal de telecomunicaţii mobile). Poţi introduce URL-uri simplu şi comod cu ajutorul Controller-ului iDrive sau poţi selecta din lista de pagini favorite, pentru acces rapid.
Cu acces la transfer de date contra cost, poţi naviga pe internet direct din automobilul tău, oriunde în ţară (serviciul de roaming nu este disponibil). Control Display-ul poate fi utilizat pentru a naviga pe internet la viteze de rulare de până la 4 km/h. Cu sistemul de divertisment Professional, pasagerii din spate au acces la internet prin intermediul ecranelor plate integrate în spătarele scaunelor faţă.

INFORMAŢII DIN TRAFIC ÎN TIMP REAL.

Funcţia Informaţii din trafic în timp real (RTTI – Real Time Traffic Information) (funcţia nu este disponibilă încă în România) îţi oferă cele mai actualizate informaţii din trafic, în orice moment.
Detalii precise referitoare la ora şi durata ambuteiajelor sunt transmise pentru a furniza informaţii aproape în timp real despre condiţiile curente de trafic pe autostrăzi, drumuri de ţară, şosele principale şi numeroase rute din oraşe. Recomandările inteligente de rute alternative te ajută să ajungi la destinaţie în cel mai eficient mod posibil. Datele astfel furnizate provin din surse precum profile anonime de mişcare din date de GPS ale flotelor auto, aplicaţii de smartphone şi comunicate ale poliţiei şi iau de asemenea în calcul situaţii de trafic stabilite precum ore de vârf.
Informaţiile din trafic sunt prezentate în mod clar, iar rutele sunt afişate în verde, galben, portocaliu şi roşu.

SERVICII LA DISTANŢĂ.

SERVICII LA DISTANŢĂ.

Cu Serviciile la distanţă (nu sunt disponibile încă în România) şi aplicaţia gratuită „My BMW Remote App” (disponibilă în Apple App Store şi în Google Play Store) pot fi controlate diverse funcţii ale automobilului tău de la distanţă. Astfel, poţi descuia şi încuia automobilul de la distanţă. Acest sistem îţi permite de asemenea să transferi destinaţii direct de la motorul de căutare GoogleTM către sistemul de navigaţie al automobilului, dacă există un astfel de sistem. În plus, poate fi indicată şi locaţia curentă a automobilului. Pentru a accesa această funcţie, trebuie doar să activezi Serviciile la distanţă, prin intermediul portalului pentru clienţi „My BMW ConnectedDrive” de la adresa www.bmw-connecteddrive.com.

APEL DE URGENŢĂ INTELIGENT.

Funcţia Apel de urgenţă inteligent (funcţia nu este disponibilă încă în România) oferă asistenţă rapidă şi în permanenţă, precum şi sprijin din partea personalului autorizat – chiar şi când te afli în altă ţară. Dacă are loc un accident care să implice activarea airbag-urilor sau a tensiometrelor centurilor de siguranţă, se declanşează un apel de urgenţă automat. Operatorul de call center BMW va informa cel mai apropiat centru de salvare în situaţii de urgenţă şi va oferi asistenţă prin telefon, până la sosirea echipajului de salvare. Apelul telefonic poate fi declanşat şi manual în cazul în care, de exemplu, alţi participanţi la trafic au nevoie de ajutor.